The Hunger Games

Hey ya all !!
Är jag trött eller är jag trött ?? TRÖTT !!!!
Igår va Issa, Ebba och jag på bio. Hungerspelen blev det <33 Jävla bra film alltså. För er som inte sett den, SE DEN!! Jennifer Lawrence får en 11 av 10 möjliga !!! Hon är sååååå snygg !! Speciellt i brunt hår.
Sen gick vi hem till mig och packade och sen till Ebba och packade. Sen fick vi springa till bussen... Men vi hann. Vi satt där på bussen och pratade lite... Måste bara säga att Issa bor på landet !! Där det inte finns några lampor !! Så det va cp mörkt och vi gick genom en skog... Kul...
Sen fick vi mat hos Issa och kollade RED <33333 Jävla bra film också :D Helen Mirren 4 life !!!<33333
Och när filmen va slut så satt vi och pratade i typ 6 timmar... Vi la oss typ vid 6 på morgonen... Personligen tyckte jag att det va lite onödogt att ens lägga sig liksom. Så när dem sov skrev jag lite på en ny novell. Men blev lite trött och somnade också... Sen väcktes jag av att Ebba flyger upp ur soffan där vi sov, och springer ut ur Issas rum för att svara i sin mobil !!!! Härligt att bli väckt så... Halv 1 va klockan då tror jag... Tack för as härliga 24 timmar med er två Issa och Ebba !!!<3333 Mina små underbara saker <3333
Så jag är rätt seg just nu... Orkar typ inte göra ett jävla skit... Kommer nog sova mig genom denna dagen och imon... IMON HAR VI HEMKUNSKAP !!!!!!! MED ANNA !!!!!!<333333 Tagga !!!!
See ya !!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0