29/4-12

Hey ya all !!
Firade min födelsedag igår ju, och den va skit bra<333 Fick en bloody freaking system kamera :O<333 Har velat ha en så jävla länge, och nu fick jag äntligen en!!!<333 En Nikon<333 Spenderade mkt av gårdagen med min fina, och hade underbart varje minut av tiden tillsammans<333 Kommer va så jävla förkrossad på tisdag när hon sticker :( Kommer typ må psykiskt dåligt resten av veckan... Har inlämningar och prov denna vecka också :( Kommer vara så sjukt ofokuserad säger jag redan nu!!! Har typ matte prov på onsdag. Jag hatar matte och när vi har prov så får jag aldrig någon koncentration. Då är det fan i mig roligare att kolla in i vägen!!!! HATAR MATTE!!!!! Såååå det värsta ämnet av dem alla.
Men nu ska jag inte prata om matte elr något annat sånt tråkigt. Har precis tryckt i mig en Ben & Jerry's. Har typ redan börjat tröstäta... Kommer från och med onsdag leva på B&J'S typ...
Jag väntar fortfarande på ett samtal från Ungdomsmottagningen, och jag är osäker på om jag gav dem rätt nummer... Har börjat tvivla på att dem fick rätt. Och det är ju inte bra, för jag kunde inte mina sista siffror i mitt personnummer och jag tror dem stavade mitt efternamn fel... Så det blev inte mkt rätt där... Hehe oops.
Har börjat lyssna på bandet Daughter, så jävla gryma dem är!!<3333 Texterna är as fina. Ebba och Issa, Dem är MINA!!!!<3333 Bara så ni vet<333 Ska ut och springa lite tror jag, min kondition är så jävla hemsk nu... Minus typ 20... Hatar att springa :( Får se hur det går med foten också... Och tydligen så ska Ida och Tyra träna upp mig till en bra målvakt och börja i deras fotbollslag :( Jag som inte ens gillar fotboll. Den enda gången det är roligt är när USWNT spelar<333 Hope Solo, Abby Wambach, Carli Lloyd och Ali Krieger liksom<3333 Men ska sluta prata nu.
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0