Vem hade rätt??

Hey ya all !!
Jag hade så rätt!! I förra inlägget skrev jag att jag och Rebecka förmodligen inte skulle sova, och sov vi ?? Nej. Vi satt uppe och pratade några timmar. Sen vid typ 4 gick vi ut och gick. Kom hem vid 7 igen... Så tre timmar ute, och den första timmen va typ total mörker :O Så as härligt. Men det var mysigt :)<333 Vi satt på en bänk ett tag och ba pratade och höll händer så jättegulligt som ba vi kan ;) Och för er som undrar, så nej. Vi är inte ihop eller något sånt!! Vi är bara vänner :)<33
Nu sitter vi hemma hos Rebecka och myser :) Vi ligger i en hög i hennes soffa och kollar America's Next Top Model Cycle 15 <33 Det är säsongen där Kayla Ferrel är med i !!!!<33333 Älskar henne så sjukt mkt !!!!!<33333 Gonna marry that amazing and wonderful girl one day :)<33333
Tidigare idag så skulle vi åkt till min farmor, men så blev det inte. Hon har gått och blivit lite sjuk så valde att inte åka dit. Ist åkte vi till Laholm och kollade en Titanic utställning. Och det va TOTALLY WASTE OF TIME !!!!! :O Både Rebecka och jag visste redan det mesta av det som stod där. Och vi var sååååå jävla trötta !!!! Vi fick läsa allt själva, det är väldigt svårt när man är trött !! Alla bokstäverna flöt typ ihop och blev bara väldigt jobbigt...
Nu ska vi fortsätta kolla på min underbara Kayla :D<33333
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0