02/07-12

Hey ya all !! 
Hur var allas helg?? Min va la okej. Sovde över hos min Issa och såg fyra filmer, några avsnitt av vänner och några Chelsea Lately klipp :D Vi la oss vid typ 7 tror jag... På morgonen... Sen vaknade vi av att mamma ringde klockan halv 1 ungefär. Jag somnade om och sov till 2, Issa spelade spel på iPaden medans jag sov. 
Vi såg filmerna Underworld, Underworld: Evolution, Underworld: Awakening och Van Helsing. Alla filmer med den otroligt snygga Kate Beckinsale :D<333 Jag är nog lite kär i henne alltså. Hennes typ felfria kropp, felfria ansikte, hennes underbara brittiska dialekt och hennes as grymma skådespelar talanger<3333 
 
När jag kom hem var jag trött... Riktigt trött. Jag har inte gjort så mkt idag mer än att kollat film och chillat. Josse kom förbi innan och snackade en stund :)<3 Och mot alla odds så lyckades hon faktiskt övertala mig att följa med en snabb runda på Bulls ikväll :( Så as kul... Riktigt taggad är jag... Så det blir inte mkt till sömn för mig inatt heller är jag rädd för :( 
 
Ska kolla klart filmen jag kollar på nu, Nothing But The Truth heter den. Och i huvudrollen hittar vi Kate Beckinsale :D<33 Of course ;) 
Ha en mysig måndags kväll.
See ya!! 
 
 
Den otroligt fina Kate Beckinsale :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0