Ett ointressant inlägg...

Hey ya all !!
Who is hangover today?? Inte jag iaf... Nej men lite seriöst, det är jag faktiskt inte. Har inte varit ute på ett tag nu. Slutade gå ut när Ida typ hotade med att sluta umgås med mig för att jag är ute på kvällarna och röker och dricker... Och jag har ingen lust att förlora henne, så får la sluta då. Men helt ärligt så skulle hon aldrig klara sig utan mig ;) Jag är för underbar och viktig för henne för att hon bara skulle lämna mig. Eller hur Ida?? ;)
 
Vet inte riktigt vad jag ska berätta i detta inlägget... Tog ju det med oönskade graviditeter innan, så den kan jag inte köra med... Hmm. 
Va och fikade på Espresso House innan idag :) Igen... Har varit där tre eller fyra dagar i rad nu, och jag beställer alltid samma sak... Varje gång liksom!! :O Stor Islatte med vanilj ;) Den absolut godaste drickan från Espresso House. Och det jobbar en riktigt snygg tjej där, som jag kanske lite halvt tittar på... Lite så där diskret... Hehe... Men hon tittar ju på mig också, så där kanske det finns något ;) Eller inte... Hon är ju typ 20+ elr något, men jaja... Detaljer detaljer. Får la smygfota henne någon gång... Hon lär väl snart veta min beställning så jag kommer väl inte behöva säga den ;) Hade faktiskt varit lite coolt att bara kunna komma och säga "Det vanliga" och hon fattar precis vad jag menar ;) Hmm kan ju bli mitt nya mål för sommaren eller något??
 
På lördag blir det konfa typ. Ida och Emma ska konfemeras (stavas det så??), så det ska jag och kanske Ebba gå på. Ida ska sjunga liksom, då måste man ju komma ;) Har väntat på att Ida ska sjunga solo sen typ alltid!! Och nu jävlar ska hon det också. Oops jag venne om jag fick säga det... Men om jag inte fick det så kan ju ni vara lite tysta med det ;) Liksom Shhhhhhh.... Men i vilket fall så ska jag fota och filma då :) Spelar ingen roll om hon inte vill det, för jag ska göra det iaf :D<33 Måste ju ha bildbevis liksom ;) Tänker också låtsas att hon sjunger till mig... 
 
Tror jag ska pallra mig ut igen och gå en promenad med lite skön musik i lurarna... 
See ya!! 
 
Jag som dricker en skit god citron läsk typ.
Fokuset är uppenbarligen inte på mig, så går det när morsan fotar...
Utsikten från vår lägenhet i Italien
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0