Saknat mig??

Hey ya all !! Detta var den absolut sämsta uppdateringen någonsin från min sida. Ber så hemskt mkt om ursäkt för detta... Jag skyller på att jag inte haft så hemskt mkt att skriva om och så är jag jävligt lat :D Det är väl typ den största anledningen... Men men :) Jag kan inleda det mer intressanta i detta inlägg att jag har en ny kompis :) Hon går i brorsans klass och heter Therese :) Hon är bi och jävligt härlig. Messar med henne hela dagarna och jag börjar gilla henne. Hon är en väldigt flirtig tjej och det är sjukt kul att flirta tillbaka :) Och de senaste konversationerna brukar leda till att hon vill att jag ska komma till henne och sova med henne i hennes hundra sexti centimeter breda säng ;) Så vi får la se vad som händer, men who knows?? Jag kanske bjuder ut henne ;) Jag har spenderat denna lördag med los Ebbos och los Isabellos :D Mina så underbara bättre halvor<333 Vi har inte gjort så mkt egentligen... Vi gick ner till Hemmakväll och köpte glass sen gick vi hem till Ebba. Och som vanligt så la sig Issa och jag i Ebbas säng... Av någon konstig anledning så brukar vi hamna där... Sen gick vi ut och kasta freespee (stavning) på en äng typ 60 meter från Ebbad hus. Det slutade med att Ebba och jag kastade oss på Issa och kittlade henne lite... Alltid lika roligt att jävlas med henne ;)<33 Sen stack Issa och jag hem till mig och chillade :)<33 Vid typ 11 stack Issa hem... Ville egentligen att hon skulle stanna men det sa jag inte utan lät henne cykla hem<3 För någon dag sedan, (typ 2) så fick jag Ida till att gråta med mina fina ord till henne, och vd hon betyder för mig typ. Sen fick Issa mig att gråta och jag fick henne till att gråta. Lite sådär härlig onödig info som alla egentligen bryr sig om och tycker är as härligt men inte säger det ;) I know you like it ;) På måndag bär det av till Issa för en mysig film dag/kväll med Ebba, Hampus, Issa (såklart) och jag :) Issa och jag har röstat på att se Underworld filmerna för då kan Issa ligga i min famn så kan vi somna för vi har båda två sett dem redan :)<333 Så vi hoppas på det. Ja, vad ska vi nu prata om?? Sexualkunskap kanske?? Någon som kan tycka det är roligt?? ;) Vet inte riktigt vad jag ska prata om i det ämnet för tillfället... Så släpper det nu och kommer kanske plocka upp det igen i ett annat inlägg<3 Ha en mysig lördags natt så hörs vi :) See ya!! Slänger in en rätt gammal bild på mig själv som Emma tagit :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0