29/06-12

Hey ya all !!
Sitter i soffan och messar med några polare och kollar film. Har i och för sig sett filmen typ två gånger innan, men jag ser den igen... En gång i Phuket heter den, Susanne Thorson är med, och jag tycker att hon är skit snygg<33 Så därför kollar jag den filmen... Hehe...
 
Va ute igår och är rätt bakfull idag!! Mådde så jävla dåligt imorse när jag vakna upp i Rebeckas lägenhet och det kändes som att mitt huvud skulle sprängas. Och såklart så hade dem inga jävla huvudvärkstabletter!!! Vem fan har inte tabletter hemma?! :O Tog också en jävla tid för Rebecka att vakna, så fick ligga där och titta upp i taket och smsa med bl.a Stefan :D<3 Det va riktigt mysigt :) Sen när hon äntligen vaknat, så gjorde jag frukost till henne och mig. Äggröra och bacon. Jag var så sjukt förbluffad över att hon orkade äta, jag åt typ inget själv. Hon drack mer än mig men jag var ändå mer bakis än vad hon var!! Hur är det möjligt?! 
 
Sen gick jag hem för att ta på mig en ren tröja för jag skulle träffa Ida på stan och fika lite. Vi snackade och det va skönt att få snacka om allt. Har nog saknat den där underbara tjejen rätt mkt sen jag åkte till Italien ;)<333 
Sen har jag också officiellt gjort slut med Rebecka. Det kommer inte bli något mellan oss. Hon tog det väl rätt okej?? Vi kan kanske börja om, men bara som vänner isf. Det är nog bäst för alla. Så jag är nu officiellt singel ;) 
 
Jag skrev en dikt innan idag också som jag länkar sen :)<33 Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi kanske imon :)
See ya!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0