Livet leker, men man njuter inte alltid av lekarna

Hey ya all !!
Detta va en helvetes dålig uppdatering. Ber jag om ursäkt för också. Har hänt rätt mkt grejer så har inte prioriterat bloggen först. Men tänker dra igenom det som hänt nu.
I söndags var jag i Göteborg för att träffa Rebecka. Slutade inte riktigt som jag hade tänkt och hoppats. Hon dumpade mig, rätt brutalt. Och jag åkte hem och var sårad och skit sur. Så jag började att undvika henne, inte svara på sms och när hon ringde. När jag kom hem så va klockan typ 11 på kvällen, jag hängde upp boxningssäcken i källaren och slog i någon timme. Var så jävla skönt att få ur sig lite aggressioner. Behövde jag nog. Och nu har det varit lite gräl mellan Rebecka och mig. Så vi får la se hur det går, I'll keep you updated.
I måndags var det grillkväll på skolan, den är obligatorisk för alla utom niorna!! Det är fan det tråkigste ever typ!!!! Ingen tycker det är roligt liksom!! Det enda roliga va typ att Anna va där ;)
På tal om Anna, så har jag mailat min bok till henne. Elr ja, boken jag håller på att skriva nu. Hon tyckte den verkade jättebra och hon ville inte sluta läsa, så jag är glad :) Och hon ba "Jag blir ju såklart nyfiken på det du skriver om det känns väldigt personligt."
Igår hade jag ett so prov. Det var 23 frågor, första provet hade 3 frågor och det andra provet hade 19 frågor. Det tog ca 2timmar och 15minuter för mig att göra det andra provet med 19 frågor. Så jag + några andra fick sitta kvar på lunchen och skriva. Fatta skrivkramp man hade?!?! Sen gjorde jag det förtsa provet med 3 frågor på 40 minuter tror jag. Det var fan också svårt.
På fredag bär det av till Italien. Ska bli så jävla skönt!! Har börjat packa och imon ska jag säga hejdå till min klass för jag komer inte tillbaka innan skolavslutningen :D Jävligt nöjd att jag missar den, fast hade velat se Anna i en klänning som visar mkt ben... Men det lär nog inte hända :( Anyway...
Idag började de visa Pretty Little Liars igen<33 Så jävla längesen nu!!<33 Shay Mitchell är så lätt snyggast!!<333
Nu ska jag träna ha det bra.
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0