Stickspår

Hey ya all !!
Är äntligen hemma efter två sega veckor i Italien med familjen. Fine det va mysigt, trevligt och hela den biten men det va så segt!!! Började ju sakna kompisarna efter typ tre dagar. Och började räkna ner tills vi skulle hem efter typ 5 dagar. Och jag kan meddela att då går tiden ännu freakin' långsammare!!! Men nu är jag iaf äntligen hemma i Halmstad igen. Känns skönt. Och jag har hunnit messa 8 personer, ringt tre och träffat en. Här jobbar vi snabbt alltså. På typ 1 och en halv timme :O Wow... 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Hmm kan berätta att jag har hånglat med en 40 åring om någon tycker det är intressant att veta?? En otroligt snygg 40 årig kvinna med det typ sexigaste leendet ever!!!<33333 Jag pallar inte gå in på hur det hände, men det hände. Vi hånglade och började ta av hennes kläder, men inte längre. Så tro nu inte att jag låg med henne, för det gjorde jag inte!! Hon är danska och är ägaren till vårt ställe i Italiens ex fru som var på deras restaurang när vi var där. (Och wow vilken lång mening...) Jag vet vad ni tänker nu, usch! Hon är typ 25 år äldre ju!! Fy fan så äckligt!! Och ja, hon är 25 år äldre. Och ja, det är lite konstigt. Men båda två behövde varandra just då<3 Så jag tänker stå för det jag gjort. Hennes leende va väldigt sexigt... Ska jag göra klart för alla...
 
Ja nu blev det lite jobbigt... Vet inte vad jag ska skriva nu ju... Jag kan fråga hur allas midsommar var?? Va det någon som hade det lite jobbigt dagen efter?? If you know what I mean?? Ingen oönskad graviditet?? Ingen?? Nähä... Någon måste det ju vara. Någon som på fyllan hade lite oskyddat sex och gjorde någon stackars tjej oönskat gravid. Jag har hört att den vanligaste födelsedagen är den 21 mars. Kan någon räkna ut varför kanske?? Inte det nee... Då får jag väl säga svaret själv då. För att den 21 mars är det 9 månader efter midsommar. Det är då den där oönskade graviditeten slår till. Så till alla ungdomar där ute, använd skydd för fan!! Annars sitter ni där med könssjukdomar eller oönskad graviditet. Fast just i detta sammanhänget var det graviditen jag syftade på... Så om ni inte använder skydd kommer ni kanske sitta där i Teen Mom 4 eller ett helt nytt program som kanske heter något i still med Teen Abortion. Är det vad ni vill med era liv?? Va va?? Nee tänkte väl det. 
 
Wow... Det va ett stickspår som heter duga det... Holy shit. Hur fan kom jag in på det av alla ämnen jag kunde valt liksom?? Herre jävlar. Nee innan detta inlägget går alldeles ur kontroll, så säger jag hejdå. Och kom ihåg, använd kondomer för fan!!! 
See ya!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0