06/05-12

Hey ya all !!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Gör mest ett inlägg för att Ebba beordrar mig att göra det...
Så vad ska vi skriva om idag då. Hmm... Kan säga att jag typ är allas bitch :( sorgligt nog, så är det faktiskt så. Jag är Mathildas bitch, Rebeckas bitch, Idas bitch, lite halvt Ronjas bitch. Va fan är det som händer med världen?!?! :O Är 2012 "Göra Tilde till bitch"-året elr vad?!?! Frustrerade!!!!
Ligger nu i sängen och Skypar me Ebba<333 sitter och diskuterar allt möjligt<333 Livet leker kan vi summera det som typ... Vi har båda kommit fram till att vi saknar Issa!!!!<333 KOM HEM ISABELLE!!!!<33333
Jag har ingen jävla aning om vad jag ska skriva så tänker säga godnatt till världen för idag. Vi hörs :)<33
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0