18/05-12

Hey ya all !!
Har sovit över hos Issa me Ebba<33 Har haft det sweet!!<33 Blev grovt sminkad, det var en traumatisk upplevelse... Kommer må psyktiskt dåligt väldigt länge nu... När klockan va typ halv 1 så tyckte vi att det va dags att gå ut och gå. Så det gjorde vi. Vi gick fan as långt :O Pratade om allt möjligt och hade det mysigt. Det va jävla helvetes mörkt ska tilläggas!!!! OCH!!! Vi hittade Annas hus... Det råkade bli så:)
När vi skulle sova pallade ingen bädda så alla sov i Issas soffa. Ebba och jag låg typ sked och Issa vet jag inte för såg inte henne...
Kom hem för typ, jag venne 20 minuter sen kanske?? Har duschat, fixat håret, köpt tre röda rosor och Grey's håller på att laddas ner nu!!! DET ÄR SÅ SPÄNNANDE!!! JAG KLARAR INTE ATT ARIZONA KANSKE DÖR!!!!!! HON ÄR OCH HAR ALLTID VARIT MIN FAVORIT JU!!!!!!<3333333333 Hehe...
Och om typ 40-50 minuter kommer jag ha min fina i mina armar<33333 Fan va jag har saknat henne<333
Jag har blivit ett Bieber freak... FAN!!! Det enda Ebba, Issa och jag lyssnar på nu är Justin Bieber... Fan inte bra alltså!!! Men han är ju sååå bra!!! Tycker inte han är snygg elr något, men han sjunger bra:( Men han är fortfarande den jobbiga ungen när han pratar.
Nee nu jävlar ska jag se Grey's Anatomy!!!<3333333 Och sen Rebecka<33333
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0