Allt går så fort

Hey ya all !!
I fredags så var jag med Emma<33 Det har hänt grejer som verkligen inte borde hända!! Emma förtjänar bättre och allt som hänt borde inte hänt<333 Älskar dig Emma, och finns om du behöver någon<3
Vi chillade i Norre Kattspark (jag brukar kalla den Hångelparken, men blev inte mkt hångel då;)) och åt Ben & Jerry's :D Den nya smaken som jag väntat på så jävla länge!!! Den va la okej, inte den godaste, men va okej... Sen gick vi hem till mig och pratade och bara fanns där<333 Det va en sweet dag overall<333
På kvällen gick jag och päronen till Kapsyl parken och kollade när teater trean hade uppträdande:D Mathilda va ju underbar;)<33 En kompis till mig satt i publiken och såg mig. Hon kom bokstavligt talat hoppandes fram till mig och ba "TILDE!!!!" och jag ba "RONJA!!!" Jag tror att mina päron tror jag och mina kompisar är retarded... Men iaf, teatern höll på i typ 2,5 timme... Lite segt i mitten men annars skit bra:D
Igår spenderade jag hela dagen med Issa:D<33 Först gick vi på stan, elr ja asså vi satt på Espresso House i typ 3,5 timme... Men det var skit mysigt<33 Sen gick vi hem till mig och sen lät jag inte Issa gå hem... Så hon fick sova över. Och jag blev väckt halv 12 av en kudde i facet :O Vem fan kastar en kudde för att väcka någon?! Hon kunde ju för fan bara lyft sitt arsle och petat på mig elr något ist!!! Lack typ;)
Jag har bokat en biljett till Göteborg nu också!!! Så om typ två veckor bär det av dit en dag för att hälsa på min fina flickvän<33 Som får komma hem från sjukhuset om 2 dagar typ:D<33 Hjärnblödningen är borta och hon är pigg och glad igen<33 Jag är så taggad på att få träffa henne<333 Vet fan inte hur vi klarar oss typ 20 mil ifrån varandra?! :O
Idag ska jag till grand-päronen och fira morsdag... Så jag missar Stundetbalen:( SADFACE!!! Missar Mathilda, Saga, Tilda, Daniella och Clara:( Ville ju såååå gärna se Clara... Och jag ska också till kyrkogården och tända ett ljus för Rebeckas bästa kompis<333 R.I.P Emily<33 Du är såå saknad.
Ni får ha det så bra<333 Och glöm inte bort att visa era mammor hur mkt ni älskar dem!!<333 Det kommer förmodligen ett inlägg om min fina mamma sen<33
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0