En freaking bebis pratar bättre!!!!

Hey ya all !!
Händer hos alla då??
Idag har jag skrikit och blivit skriken åt av Rebecka... Vi har hamnat lite i ett dåligt läge, men vi jobbar på det. Det kom många ord som egentligen inte skulle sägas, men vi kommer klara oss genom detta<3333 Är inte redo att släppa henne<333
Idag i skolan fortsatte vi kolla filmen "Utvandrarna", det är nog fanimej den långsamaste filmen jag någonsin sett!!!! Det händer ju inte ett jävla skit!!!! :O Älskar när Anna startade filmen och sa "Nu när dem kommer till båten så kan man säga att filmen börjar på riktigt." Ja men toppen, det tog bara typ 2 timmar för den att göra det!!!!!! Hade inte Monica Zetterlund spelat Ulrika i den så hade filmen varit ännu tråkigare. Men den kvinnan alltså :D Vad hon än säger så är det fullständigt klockrent!!!<3333 Så jävla underbar kvinna<333 Underbart härligt snabb i käften :)<33
Imon har vi musik och då ska vi typ lämna i en as stor uppgift, tänker jag göra det?? NEJ!!! Har jag börjat med den?? NEJ!!!! För er som inte vet, vilket ni ska vara glada över, så är vår musiklärare helt dum i huvudet!!!! Man kan fan inte sätta två stora uppgifter samtidigt i samma freaking jävla helvetes ämne!!!!! Och när vi påpekar det till henne så får man ett svar som ingen fattar för hon bryter ju så jävla mkt!!!!!!!! VF ANSTÄLLAR MAN EN SÅN?!?!?!?! Jag bara undrar liksom!!! Jag fattar fan inte hur typ tvåorna fattar vad hon säger, för vi gör inte det!!!! För att ha bott i Sverige i typ 6 år, så är hennes svenska lika dålig som en nyfödd bebis!!!!!! Eller tror fan bebisen har bättre!!!!!!!!
Ohhhh så lack jag blir... Så tänker nu sätta mig och kolla på det senaste avsnittet av Unforgettable. Bloggar kanske senare om vad klassen har kommit fram till och sånt.
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0