Sadness

Hey ya all !!
Idag mår jag sådär. Har varit rätt nere. Fick reda på att Rebecka har en hjärnblödning. Den är inte så stor, så dem kommer troligen inte behöva operera utan låta den självläka. Men jag vill såååå gärna vara där med henne!!! Vill hålla hennes hand, stryka hennes hår, kyssa hennes läppar och ha henne i min famn!!! Vill säga att allt kommer bli bra, och att jag älskar henne så mkt!!<333 Men jag är fast i Halmstad medans hon ligger på sjukhus i Göteborg. Saknar henne något så enormt!!<333
Har även spenderat eftermiddagen med en kompis:) Har haft det as nice. Hände lite oväntade saker som typ fick mig att tappa hakan... Men det ska vi inte ta upp det nu. Tänker låta henne göra det om hon vill;) Men ni ska nog inte bygga upp era förhoppningar på det;) Cause I don't think that's ever gonna happend;)
Det har varit typ 30 grader idag... Varmt som fan!!! Blev shorts idag men va ändå jävla fucking freaking varmt!!! :O Förhoppningsvis kommer det bli lika varmt imon också:) Om 2 veckor bär det av till Italien. Kommer bli så jävla skönt att komma iväg från Sverige ett tag!!<333
Ska ut och gå nu, ha en mysig kväll allihopa:)
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0