Kunde varit värre

Hey ya all !!
Detta va en dålig uppdatering. Har ju hänt rätt mkt sen sist. Trodde ni inte va?? ;)
Igår va klassen på Laserdome, gick la okej. Va skit kul :) Stefan och jag gick in för det, och vi var klart svettigast av alla :O Asså jag menar WOW!!! Men det är så jävla varmt när man spelar. Efter laserdome stack jag hem och duschade snabbt och stack sen ner till tågstationen för att ge Rebecka ett film avsked ;) Jag hann typ precis komma till stationen och se henne sen började hon gråta<33 Och jag ville ju inte börja gråta för att hon grät, så fick va stark... Det tog typ 20 minuter att säga hejdå, för sen kunde vi inte stå där längre :( Sara åkte me till Göteborg me Rebecka så jag stod där på spåret och vinkade. När Rebecka hade hittat plasterna tryckte hon sin hand mot glaset och jag tryckte min mot hennes<33 Jag ville så gärna sitta bredvid henne och hålla om hennne och få torka hennes tårar!!!<3333 Men jag grät också... Sara gick och satte sig på en bänk lite längre bort och lät Rebecka och mig vara själva och bara hålla om varandra<333
Sen när jag inte kunde stå på spåret och hoppas att tåget skulle komma tillbaka, så tog jag bussen hem igen och packade för tältningen på kanotklubben på kvällen. Alltså jag måste säga att jag trodde det skulle bli as lamt typ, men det va skit mysigt. Satt i en cirkel runt grillen klockan typ 2 på natten med sovsäckar, täcken och några hade människor i knät (bland annat jag) och bara chillade sönder. Och några badade mitt i natten. Det var SKIT KALLT ska jag säga!!!! Det va kallt att vara i vattnet men varmt uppe liksom... Och jag trodde fan jag skulle dö!! Och efter att ha dragit sig upp typ fyra gånger på bryggan så orkar man inte fler gånger själv!! Så då fick Ebba hjälpa mig<333 Sen blev det bastu och varm dusch, sen gick alla ut och satte sig igen :) Och vi gick på promenad också. Tror vi la oss typ halv 5 elr något... Tror jag fått 2,5 timmars sö,mn elr något... igen...
Vid typ 10 halv 11 elr något sånt, så ringer en panikslagen Sara och säger att Rebecka har ramlat i trappan och är medvetslös :O
Sara: TILDE!!!! HON BARA RAMLADE!!!!! OCH DET ÄR MKT BLOD!!! VA FAN SKA JAG GÖRA?!?!?!
Jag: Ee va?? Vem??
Sara: REBECKA RAMLADE I TRAPPAN OCH HON ÄR TYP MEDVETSLÖS NU!!!!
Jag: VA?!?! MEN VA FAN!!!
Sara: VAD SKA JAG GÖRA?!
Jag: Har du ringt ambulansen??
Sara: Nej, jag ska det nu va??
Jag: Ja!! Ring dem och berätta vad som hänt. Sen lägger du Rebecka i framåt stupa sidoläge!!

Och sen höll det på ett tag... Rebecka skulle gå ner för trappan men hon missade ett trappsteg och slog bakhuvudet i trappan och tappade medvetandet. Och stackars Sara som inte gillar blod, hon är väldigt känslig för blod. Men ambulansen kom och körde dem båda till sjukhuset där Rebeckas mamma hade nattskift så hon var redan där. Sara va i typ chocktillstånd och mådde dåligt av att ha Rebeckas blod på sig. Dem gjorde en CT på Rebecka och hon hade bara en kraftig hjärnskakning och dem fick sy jacket i bakhuvudet, men det kunde ha varit mkt värre. Så jag är så otroligt glad över att hon inte behöver opereras elr något sånt<333
Mina fina kompisar som fick stå ut med mig när jag va lite halvt panikslagen<33 Tack till er<3333 Och tack till klassen för en mysig dag på kanotklubben :)<33
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0