Minnet suger

Hey ya all !!
Sitter framför datorn och lyssnar på musik, Moa Lignells nya singel Live Your Life!!<333 Sjukt bra<33
Idag var jag i skolan typ en timme och 20 minuter.... Började fem i elva och slutade kvart över 12:D Lite waste om ni frågar mig;) Men men. Sov hos Ebba inatt. Myste i hennes källare med film, läsk och B&J!!!<333 Vi såg The Ward och The Awakening. Har redan sett The Ward och den är rätt bra. Amber Heard är såååå jävla helvetes snygg!!!<33 Den kvinnan alltså:O<33 Ska såååå gifta mig med henne!!
Kom precis på att ikväll ska jag och Issa på bio ju:O Hade vi båda totalt glömt bort... Hehe... The Avengers ska vi se. Scarlett Johansson är med, hon är snygg...
Och innan det ska jag ner till Face & Body och fixa naglarna igen. Har glömt allt idag typ... Vilket jävla minne jag har. Är fan inte vad det borde vara...
Nu ska jag lyssna på musik, ladda ner film och sova!!!<3
See ya !!
Slänger in några bilder jag tog på Ida och Tyra för någon vecka sedan.
Ida gör en fin fin fjortis pose;) Hade man sagt nej till det där elr??;)
Och ett litet egopic me systemen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0