Trött 24-7

Hey ya all !!
Detta va nog den sämsta uppdateringen typ ever!!! Har bara inte orkat, eller typ haft något att skriva om. Har varit lite halvt nere sen Rebecka stack, men får la jobba mig igenom det.
Idag åkte Issa till Cypern i en vecka :( kommer ha så sjukt tråkigt utan henne ju!!! Finns ingen i min klass som jag kan snacka snygga tjejer med förutom Issa!! (Det är ju inte därför jag gillar inte så mkt ska tilläggas!!) Ida kan inte erkänna att en annan tjej är snygg, typ den mest heterosexuella tjejen ever!!, Ebba kan inga kändisar typ...., Tyra vet inte att jag gillar tjejer, Hampus har konstig smak..., och Stefan vet inte heller. Va faktiskt nära på att berätta för honom igår, men ändrade mig i sista sekunden typ. Vi gillar båda samma tjej, så det kan ju lätt bli pinsamt. Fast samtidigt så är Stefan den jag varit kompis med längst i klassen<33 Han är så jävla skön alltså :)<33
Jag har kommit fram till att jag är as trött hela tiden!! Spelar ingen roll hur mkt jag sover, eller hur mkt jag rör på mig. Är alltid trött!!! Jag klarar första lektionen i skolan, sen blir jag så jävla flummig... Och det går inte över, utan det blir värre ju länge dagen håller på!!! Mina lärare måste tro att jag går på något...
Idag va det en seg dag i skolan. Hade so, engelska, franska, svenska, reflektionstid och idrott. Gick igenom frågor på so:n (som jag inte ha gjort ska tilläggas), prov på engelskan. Tror det gick rätt bra, hade tråkigt på franskan ;), och på svenskan ska vi kolla på filmen "Utvandrarna". Den är la ee, hmm, seg?? Det är nog ett passade ord ;). Sen på reflektionstiden chillade Ida och jag i soffan, sen idrott. Kom hem och slängde mig i sängen och somnade... Va så sjukt trött!! Och ikväll har jag tagit det lugnt. Kollat Grey's Anatomy, Vampire Diaries, Unforgettable och Buffy :)<3333
Nu ligger jag och lyssnar på Nicki Minaj. Hennes låtar Marilyn Monroe och Starships är så sjukt grymma!!! Fast dem flesta av hennes låtar är grymma ;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0