01/04-12

Hey ya all !!
I fredags så va jag me Ida, Ebba och Emma :D<33 Hade fett roligt och jävla trevligt också :) Så sjukt konstiga brudar jag känner... Alla dem vet att jag är bi och att jag är kär och i vem. Vi pratade mest om sex. Det blev mkt sex snack asså. Nämner inga namn (host Emma host) hade många intressanta frågor... Typ hur två tjejer gjorde när dem hade sex och va orgasm egentligen va. Så det pratade vi om :D<33
Hahaha, så sjukt kul när Ida frågade om Ebba och Emma kunde äta sex st kex (kommer inte ihåg vilken slags kex) på en minut. Och då ska dem svälja det innan tiden är ute och dem får inte dricka vatten elr något. Så vi tog tiden. Ebba åt alla men svalde ba den första halvan av första kexet så alla andra va liksom proppade i munnen. Hon spottade senare ut det i trädgården. Och Emma åt tre. Hade Ebba svalt dem, så hade hon klarat det. Kan meddela att Ida och jag inte provade det efter att Ebba nästan spytt av det... Men det va en as rolig dag :D<33 Älskar dem konstiga sakerna :D<333333
Och igår va Issa, Ebba och jag på Väla. Det va as kul. Hittade hängsel som jag letat efter as länge !! Så jävla nöjd jag va :D<33333 Älskar dem <33
Och idag skulle Ebba, Amanda och jag kollat på när min kusin spelade handboll, men dem kom inte in i hallen så blev ingen match :( Åkte senare ut till grand-päronen :D<333 och guess what ?! Brorsan fick en fucking bil !!! :O WTF ?!?!?!! Han är snart 17 och ska börja övningsköra, så dem gav honom en bil !!!!! Fatta avundsjuk jag är !!! Vill också ha bil :( sadface på jävligt hög nivå !!
Nu ska jag begrava mig i musik och kolla på snygga tjejer ;) Som typ Amber Heard !!! Grrrrrr !!<33333
See ya !!


Slänger in en bild som passar väldigt bra in på det jag känner just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha inga namn nämnda. Du, jag åt faktiskt 4 av sex kex ;) De va skit skoj, älskar dig med som jag sagt mins 100 ggr nu :)<33333 se ya!

2012-04-02 @ 12:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0