03/04-12

Hey ya all !!
Har chillat sönder idag. Gick upp typ 12, inte så sent, och kollade på The Way Back igen. Sååååå en av dem bästa filmerna ever !!!!! Sjukt bra skådisar. Älskar Ed Harris och Saoirse Ronan !!<333 Sen sprang 3,3 på berget, och sen 28 minuter me Cross Trainer. Hatar cross trainern !!! Vem fan uppfann den ?! Idioten som gjorde det har fan inte gjort mänskligheten till något bättre !!!! Ta dig !!!!
Igår bestämmde jag vilket ämne jag ska skriva om på en engelska uppsats :D The way society looks at different sexuality's. Är riktigt nöjd med det ämnet. Jag ska skriva en argumentativ text om det. Ska fan i mig jobba tills jag får ett stort fett jävla A på den uppsatsen. Eftersom att det rör mig så vill jag verkligen göra bra ifrån mig. Kanske lägger upp den här sen.
Är det någon som sett Buffy The vampire Slayer ?? Håller på att fixa första säsongen nu. Såg ett avsnitt innan idag och råkade kanske fastna lite i det... Hehe... Så det ska jag kolla på hela lovet hade jag tänkt ;) Finns 7 säsonger, så en säsong varje dag kanske ??
Imon åker min Ebba till Polen i en vecka :( Gigantiskt Sadface på det :(<33333 Hon ska på typ kanotträningsläger. Kommer sakna henne <333 Och i maj ska Issa åka till Cypern i en vecka !!! :O DET KLARAR JAG FAN INTE !!!!! Och när hon kommer hem så är jag inte hemma :( Dåligt planerat från våra päron asså :( Vet helt seriöst inte hur jag kommer klara mig utan Issa :(<3333333 Hon är ju Issa liksom.
Nu ska jag köra på Buffy.
See ya !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och i augusti åker Emma en vecka till Turkiet! ;)

2012-04-04 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0