11/04-12

Hey ya all !!
Har haft en rätt chill dag idag. Ville inte gå upp imorse. Har tänkt på det att på kvällen när päronen säger att man ska lägga sig, så är sängen inte alls skön och man vill inte sova. Men sen på morgonen när dem säger åt en att man ska gå upp, då är sängen den skönaste platsen på jorden !!! Och man vill inte gå upp !!! Så kändes det imorse. Och som vanligt så är jag alltid sen till franskan på onsdagar !!! Alltså helt seriöst, VA FAN ?!?! Varje onsdag ?! Seriöst ?! Min lärare måste tro att jag hatar franskan (vilket jag faktiskt gör, men shh).
Hade ett kort svenska pass idag, med Anna <33 Där har vi en till lärare som måste tro jag är typ retarded elr något... Sitter ju och tittar på henne för kan inte slita mig med blicken... Det är INTE bra... Jag kan ju för fan inte bli kär i min lärare !! Min lärare som är typ 32 !! Men en väldigt snygg 32 åring...
Sen efter skolan drog Issa och jag hem till Ebba <33 åt godis, försökte krossa ägg med en hand (jag testade med två, fick ägg över hela mig. Rekommenderar inte det...) och sen bakade vi. Fast vi orkade typ inte äta det vi bakat... Har så jävla härliga kompisar !!<333 Va fan skulle jag göra utan dem ??
När jag kom hem duschade jag, ville få bort ägget... Sen hittade jag Molly Sandéns blogg !! Överlycklig typ... Och sitter och messar me Issa och Emma. Har även Joan Red på högsta volymen på Spotify. Sitter och filosoferar lite typ... Väntar på ett samtal från Ungdomsmottagningen. Jag ska snacka med en kurator där. Vet inte när, men förhoppningsvis snart...
Nu tänker jag lägga mig på golvet och titta upp i taket och fortsätta filosofera.
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0