Back in school, and it suck

Hey ya all !!
Idag va första dagen tillbaka i skolan efter lovet. Det va segt på morgonen. Kunde inte sova inatt. Sov en timme sen vaknade jag och kunde inte somna om... Så jag skrev på min engelska och sen kollade jag några avsnitt av Myggan :D<33 Så klockren serie !! Och vid typ 5 la jag mig igen och sov till 7... Inte mkt sömn för mig inatt.
Idag va det ingen Susanne i skolan. Ingen Susanne som hade svenska me oss. Från och med nu är det Anna vi har i svenska och hemkunskap igen. Men det är också chill. Om ni inte säger det till någon, så kan jag berätta att jag är lite småkär i Anna... Hehe.... Hon är riktigt snygg :O Jag har hittat den snygga läraren !! Vet inte riktigt hur jag inte ska dregla över henne typ... Men får jobba på det asså. Är nog inte bra om man blir kär i sin lärare. Hon har två barn och kille ska tilläggas btw. Lite synd det där me killen, barnen hade jag la pallat ;)
Nee nu ska vi släppa det tycker jag... Så nu sitter jag och fixar ner filmer till Ida. Hon ville se några filmer så sa jag att jag kunde fixa dem till henne. Så det gör jag nu... Kul...
Någon som såg Alcatraz igår ?? Jag gjorde, såklart liksom. Sarah Jones är me :D<333 Så snygg tjej !!! För er som inte kollar Alcatraz, så gör det !!! Jävla bra serie. dem har visat två avsnitt i Svergie men typ alla avsnitt i USA. För som vanligt är Svergie lite EFTER med sånt !!!!!
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0