Happy Easter

Hey ya all !!
Happy Easter 2 ya !! :D<33 Venne det kanske är lite sent att säga, men shit the same.
Spenderade Påsk afton hos grand-päronen. Åkte taxi hem vid typ 12 elr något. Päronen gick och la sig, så jag satte mig och började kolla på Buffy The Vampire Slayer säsong 3, så det blev inte så mkt sömn i natt heller... Är totalt fast i det nu.... Kan inte sluta kolla på det. Det är lite som ett nytt beroende typ... När jag säger nytt beroende menar jag att Grey's Anatomy är mitt första och största. Just so ya all know.
Har börjat skriva på min engelska uppstats också :) Hyfsat nöjd hittills. Kommer få finslipa den så sjukt mkt... Ska typ få låna en bok av min föredetta lärare, som handlade lite om det jag skriver om. Har själv ingen aning om vilken bok det är, men det får jag la snart se... Hoppas jag...
Nu ska jag fixa lite frukost och sen upp till datorn och kolla Buffy igen.
See ya !!
Bara för att så slänger jag upp denna...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

SLUTA SÄGA PÄRON!!

2012-04-11 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0