Lalala...

Hey ya all !!
Ligger nu i sängen och funderar på om jag ska försöka sova, eller om jag ska gå upp och kolla på Myggan istället. Har legat och vridit på mig en stund nu, så smög upp och hämtade iPaden. Tänkte att jag kanske kunde få gjort något arbete. Har börjat skriva en dikt till svenskan i alla fall. Alltid något ju...
Kom på för typ en timme sen att imon så ska jag typ ha någon uppvisning på musiken för klassen. Alltså inte bara jag, utan min grupp. Men ändå liksom... Vi är några stycken, och det är en i gruppen som fortfarande inte vet vad hon ska göra !!! Jag har velat ha Robinson öråd och röstat ut henne ur gruppen !!! För hon gör inte ett jävla skit och snart blir jag så lack att jag inte kan va tyst längre...
Jag har skrivit texten, kan ni gissa vad den handlar om då ?? Olycklig kärlek såklart. Alltid liksom.
Jag kommer alltid på att jag är hungrig när jag ska lägga mig. Det är sånt man ska komma på innan så man hinner gå ner och äta. Men nej då, jag ska komma på sånt precis när jag ska lägga mig. Då pallar ju fan inte jag att gå ner och bre mig en macka eller något sånt. Så då ligger man där sen, trött men kan inte sova. Hungrig men orkar inte gå ner. Då lekar livet alltså...
Vi har sån chill dag imon. Slutar kvart över 12, så kan egentligen skippa maten i skolan. Den är ju inte alltid så god liksom... Av fem dagar i veckan så är maten god typ 2-3... På torsdagar får vi pannkakor, men dem är fan inte goda !! Fattar inte hur folk kan äta typ 4 stycken såna. Jag kan typ äta en, sen mår man skit !!! Och vill typ springa ur matsalen och kräkas... Fan inte goda !!!!
Nu blev det ett inlägg om mat här ju... Hmm, det va inte meningen ju...
Säger godnatt nu. Myggan here I come.
See ya !!

Slänger in en bild från några veckor tillbaka också. Måste klippa mig snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0