Lean On Me

Hey ya all !!
Tänkte skriva lite om den underbara tjejen som har tagit mitt hjärta. Dagens fråga: Hur kan man älska någon som inte älskar en tillbaka??
Den här tjejen är så sjukt underbar. Hon är snäll, omtänksam, snygg, söt, smart, står upp för sig själv, vågar ha en åsikt och stå för den. Hon gör min dag utan att ens inse det själv. När jag får ett sms av henne ler jag så sjukt stort och vetskapen av att hon tänkte på mig i några sekunder gör mig varm i hela kroppen. När jag kom ut till henne så frågade hon "Seriöst ?? Vad är det me det då ?? Jag tycker det är rätt coolt och modigt att du vågar komma ut." Att höra dem orden från henne, va så sjukt skönt. För jag ville inte förlora henne så det va en risk att komma ut. Samtdigt som jag nog egentligen visste att hon aldrig skulle säga att hon inte ville träffa mig för att jag gillade tjejer. Hon hjälpte mig sjukt mkt med att komma ut till mina päron. Varje steg på vägen så fanns hon där och hjälpte mig och stöttade mig. Att veta att jag hade henne vid min sida om något inte gick bra, gjorde allt så mkt tryggare. Att veta att jag kunde få prata me henne om allt gjorde det så jävla härligt. Men samtidigt så kunde jag inte berätta allt. Kunde inte säga att jag va kär i henne.
Hon säger kanske inte att hon älskar mig lika mkt som hon gjorde innan jag sa att jag va kär i henne, men på något sätt så vet jag att hon ändå gör det. Kanske inte på samma sätt som jag älskar henne, men som kompisar. Jag skulle kunna göra allt för henne. Vad som helst typ. Jag vet att jag bara är 15 och har aldrig upplevt kärlek innan, men hon är min första kärlek och mitt första riktiga heart break. Folk säger att den första kärleken är den svåraste att komma över. Jag måste nog hålla med. Har varit kär i den här tjejen i snart 3 år. 3 år av obesvarad kärlek. Det tar verkligen på en. Jag är vid en vägskäl nu typ. Hjärtat skriker ju "Kämpa för henne för fan!! Visa henne hur mkt du älskar henne." Medan hjärnan skriker "Du borde släppa henne nu. Ni två blir aldrig mer än vänner." Men hur vet man vilken man ska lysssna på ?? För jag vet inte längre. Vissa säger hjärtat medan de andra säger hjärnan. Och själv står jag i mitten och vet inte vem jag ska lyssna på !!
Om du, sjukt underbara tjej som jag älskar, läser det här. Så vill jag ba säga, om du tycker det är jobbigt att jag känner som jag gör och visar det så säg till. Jag vill inte såra dig elr något. Så ba säg till så fixar vi det. Men jag vill ba att du ska veta att jag älskar dig och en del att mitt hjärta kommer nog alltid göra det. Du är min första kärlek och jag kommer aldrig glömma dig. När du är svag och inte orkar mer, så lean on me. Så bär jag dig vart du vill och väntar vid din sida tills du blir stark igen. För det kommer du alltid att bli. Du kan alltid lita och vända dig till mig, för jag kommer alltid lyssna och göra allt jag kan för att få se dig lycklig. Även om det betyder att du är lycklig utan mig.
See ya !!
"When you really care about someone, their happiness matters more than yours."
"I can pretend all I want that I don't care but at the end if the day I know I will always care."
"I was protecting you. And when it comes at having the choice of being right or protecting you. I'll be wrong every singel time."
"I can't see my life without you in it. Now the question is, can you see your life without me ??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0