Mitt allt <33

Hey ya all !!
Jag fick den bästa överraskningen EVER av min underbart fina flickvän innan idag<33333 Hon ringde och sa "Min mamma kommer om 10 minuter, va klar då." Så 10 minuter senare var jag klar och satt i bilen på väg hem till Rebecka. När jag kom dit så väntade hon på mig i dörröppningen och satte sina händer för mina ögon och ledde mig in i hennes rum. När jag fick titta så var hela rummet fullt av stearinljus som lyste upp hela rummet. Och på golvet i ena delen av rummet hade hon gjort en picknick<3333 Sen tittade jag mig omkring, då hade hon slängt ut röda rosblad över golvet och på sängen!!!!<33333 Så först åt vi lite mat och drack lite vitt vin ;)<33 och höll händer och bara pratade. Sen körde hon på en långsam och fin låt så bjöd hon upp till dans!!!<333 Så vi dansade en Långsam tryckare och jag njöt av varje sekund!!!<3333 Sen tog jag upp henne i min famn och bar bort henne till sängen och där la vi oss. Rebecka la sig i min famn och jag strök hennes hår igen<333 Och jag började prata om min farfar och att jag saknar honom och lite andra saker. Och då började min fina gråta<333 Så jag la mina armar om henne och bara fanns<3333
Denna dagen har varit en av dem bästa dagarna i mitt liv <333333 Jag kommer sakna dig så sjukt mkt Rebecka när du flyttar<3333 Men jag tänker kämpa för att vi ska kunna hålla ihop <333 Älskar dig min fina<33333 Det vi har, vill jag bara ha med dig<333 Du har blivit mitt allt<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0