Mys

Hey ya all !!
Sitter hemma med min fina flickvän<33 Har fått så jävla ont i foten igen :( fick ju en lätt vrickning på orienteringen, och sen igår lyckades jag trampa snett igen. På samma fot!!! :O Så nu har jag så sjukt jävla ont igen!! Och har huvudvärk nu också!! Har fan ont överallt typ :( Så sitter på golvet medans Rebecka masserar min nacke och huvud<333 Jävligt skönt och känner kärleken flöda, men gör så ont i foten. Och jag går på tabletter också...
Hade så sjukt mysigt igår <33 Var hos flickvännen och vi låg i soffan och kollade film. Så låg hon med sitt huvud vid mitt hjärta, och jag strök hennes hår. Så märker jag hur hon börjar andas tyngre och börjar göra små gulliga ljud. Då hade hon somnat i min famn <3333 Så fick senare bära henne till sängen<3 Men jag hade så jävla mysigt <3333
Älskar dig Rebecka!!!!<333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0