Not good at all !!

Hey ya all !!
Jag tänker redan bryta det löfte jag gjorde i förra inlägget. Jag tror att jag kanske litegrann håller på att falla för min lärare... Hehe... Oops...
Hon är på läger me sexorna just nu, och allt jag kan tänka på är hur gärna jag vill va där !!! Tänk att få somna med sista tanken på henne, och bli väckt av henne med ett leende på läpparna. Och att kunna ha vetskapen om att hon sover lite längre bort i korridoren !!!
Och jag har börjar fundera på vad hon sover i... Inte bra !!!! Kan/tänker inte bli kär i min 34 åriga lärare som har två barn och kille !!! Det går ju för fan inte. Är inte det typ det sämsta som kan hända ?!?!
Fast samtidigt, om det hade hänt något, hade inte det kunnat bli så där smygande och sexigt och sånt ?? Det kan jag gärna ha me henne !!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0