Ont...

Hey ya all !!
Har precis lindat min fot igen. Lyckades trampa snett på orienteringen och har en vrickning nu... As kul... Typ haltar och hoppar på en fot för att komma fram. Ser så jävla konstigt ut när jag går i trappor... Men har jävligt ont nu. Gjorde några basket grejer på idrotten och sköt ifrån med foten, (vilket var väldigt dumt gjort) så nu har jag skit ont. Sadface :(
Hahaha va så sjukt underbart i skolan idag när Anna såg att jag haltade och hon ba "Nej men oj, vad har hänt me dig?" jag ba "Jag skadade mig på orenteringen. Lyckades bli den enda som gjorde det." Sen drog hon värsta historian om hur hon lyckades gå in i en betong grej i Göteborg igår. Så där stod vi och hade det trevligt. Tror inte hon märkte att jag typ dreglade över henne... Sen när hon skulle kolla en grej på min dator, så lutade hon sig fram och hade sitt ansikte typ 5 cm ifrån mitt !!! :O OCH !!!! Hon la sin hand på min !!!!! Och sen råkade hon lägga sin armbåge på min arm !!<33333 Trodde fan jag skulle svimma !!! Ville inte att hon skulle gå <333 Hon luktar gott... Åå kan inte bli kär i Anna ju !!!! Men hon ser väldigt bra ut. Smoking säger jag ba och tänker med det lämna det ämnet för dagen...
Nu sitter jag hemma hos Rebecka och chillar. När jag säger sitter menar jag ligger på henne, så är rätt säker på att hennes blodcirkulation har upphört... Men men, hon överlever ;) Och ni ska inte tolka det på fel sätt, som att vi typ inte har kläder på oss. För det har vi !! Inget perv alls med att jag ligger på henne...
jag lägger förresten ut min engelska uppsats senare idag eller imon :) Får se om jag orkar ikväll. Kan sätta mkt på att jag inte kommer sova mkt inatt alltså... Kommer typ va uppe hela natten och prata. Det underbara med det är att vi inte ens pratar om något intressant liksom. Men älskar dig din sjuka satan ;)<333333
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0