Ben & Jerry's

Hey ya all !!
Sitter och chillar sönder nu. Jag har en dejt med Ben & Jerry's <33 Phish Food flavor säger jag bara. Top 3 favorit B&J smakerna för mig är:
1. Cookie Dough
2. Phish Food
3. Half-baked
Tror jag i alla fall...
Hade ju kort dag idag som jag sa i förra inlägget. Fick se Anna två gånger idag :( för lite om du frågar mig <33 ville ju liksom titta på henne och halvt dregla över henne... Jag gillar verkligen henne alltså. Inte som typ ihop, men som lärare och sjukt snygg tjej... Alltså lovar att jag ska sluta skriva om min snygga lärare. Detta är sista inlägget om henne (tror jag...)
Sitter och lanar Ke$ha nu <33 Så sjukt grym hon är !!! Hennes låt The Harold Song är så bra !!! Lätt en av hennes bästa låtar ever !!!
Tror jag ska ut och gå senare... Kan ju vara lite kul. Gå och titta lite i skogen. Eller så sätter jag mig på en bänk och ser as cool ut ;)
Så vad har ni hittat på idag då ??
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0