Orientering

Hey ya all !!
Sitter och kollar Buffy (som vanligt) och skriver lite på min novell. Går la okej med det.
Imon är det orientering på Ön :( kommer inte klara det kan jag säga redan nu !! Det är 4,5 km med 11 kontroller typ. Och om man klarar det runt 45 minuter så får man A... Så måste springa häcken av mig imon... Jag hoppas verkligen att Anna är me på Ön. Vill ju inte va utan henne ;) Har fått henne att le och skratta några gånger på två dagar nu. Jobbar mig uppåt på listan hoppas jag <333 vi skulle läsa upp någon låtanalys på svenskan idag, så skulle vi spela upp låtarna, men internetet fuckade upp sig som vanligt på skolan. Så jag erbjöd mig att använda min mobil och mitt Spotify. Så fick stå där framme med Anna och va as cool helt enkelt ;) Vi pratade lite, skrattade och va jävla gulliga ihop... Okej, jag tyckte vi va jävla gulliga ihop... Och frågade henne efteråt om jag fick A för att hon fick använda min mobil, och hon ba "Ja såklart. Det är såna saker som jag sätter betyget på ju." men får la se hur det blir me det...
OCH ISSA ÄR SJUK !!!!! HON HAR GÅTT OCH BLIVIT SJUK !!!!! VA SKA JAG GÖRA ?!?! Klarar mig ju inte utan henne !!!<3333 Alltså hon är bara typ vanligt sjuk, men ändå !! Vill inte vara utan henne ju :( Så kommer få orientera utan henne imon :( SADFACE gånger 10000 !!! Kommer skicka as perversa sms till henne imon också, som vanligt ska tilläggas... Brukar bli så. Inte om henne då, utan om snygga tjejer jag gillar.
Ebba och jag har kommit fram till att vi tror att Ida försöker få mig avundsjuk typ... För när jag säger att hon är snygg så blir hon irriterad och lite tjurig typ. Men när jag säger att någon annan tjej är snygg, typ Anna, så tar hon tag i Ebbas hand och börjar gosa med henne. Men jag har ingen aning längre... Jag har ingen jävla aning... Och jag har kommit fram till att det är as roligt att göra Ida tjuriga genom att säga att Anna är as snygg och sånt. Så kul <33
Nee nu ska jag kolla två avsnitt till tror jag, och sen lägga mig.
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0