Packning

Hey ya all !!
Har hjälpt min underbara flickvän att packa inför flytten <33 Älskar att säga min flickvän <33 Vi tömde hennes rum igår, för av någon konstig anledning så ville hon tömma det först. Alltså vem fan väljer att tömma det först ?! Så allt i hennes rum nu är en säng. Så den satt vi i och åt pizza och sen ställde vi oss på varsin sida av rummet och kastade godis på varandra. Vi försökte träffa varandras munnar. Gick sådär... Jag va as duktigt ;) men Rebecka kan man ju förbättra <33 Men älskar dig ändå <333
Vi har båda kommit fram till att det är skit tråkigt att packa, men det blir roligare för att vi gör det ihop ;)<33 Vi fjollar mest omkring och typ kastar saker på varandra... Men mysigt är det <333 Och vi har också kommit fram till att vi inte sover när vi sover över. Eller jag försöker ju, men har man en underbar Rebecka bredvid sig i typ underkläder så är inte sova det första man tänker på ;) Så jag har typ sammanlagt sovit typ 6 timmar denna veckan... Hehe... Men jag skyller på Rebecka totalt <333
Imon fyller man 15, är inte taggad egentligen men kan ju inte precis göra något åt det... Fick en present av Ebba idag för att hon inte är hemma imon :( (jag lägger upp bild sen) Men har Issa :D<33333 Kommer va i skolan, efter det stan me Emma och kanske Ida och ta en fika :) sen kommer Rebecka och hämtar mig och hade en överraskning. Sen hjälpa henne att packa igen <33 Och på kvällen ska jag och Mathilda dra ner på stan till Hungry Moses. Det hade jag inget att säga till om...
Nu ska jag återgå till mys med flickvännen <333
See ya !!
En hyfsat gammal bild...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad ni är söta! :D

2012-04-26 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0