Valborg

Hey ya all !!
Idag är det sista april och Valborg. Nu är jag och Rebecka hos en av hennes kompisarnas strandhus och har hejdå fest för min fina!!<333 För hon sticker ju imon :( Till stora Göteborg, och jag är här, i lilla Halmstad... Men iaf, så ikväll är det härligt <333
Innan idag va jag på stan med min underbart fina Issa :D<3333333 My other baby girl<333 Hon drog med mig till typ 6 olika affärer, jag tål typ ingen av dem egentligen!!! Och sen blev det fika på Espresso House<33 En stor isatte med vanilj<33 Perfekt <33 Vi snackade lite om Rebecka och mig, och jag märkte hur pinsamt jag tyckte det va... Att typ snacka om att hon sjöng för mig och att jag är en riktig romantiker... Det måste jag bara säga att det är jag faktiskt. Och är en gentleman elr va det heter när det är en tjej... (Vet fortfarande inte det) Jag drar ut stolar, öppnar dörrar för henne, gör inget om jag inte vet att hon är okej med det, och älskar henne utan några villkor<3333 Det finns mer, men orkar jag inte dra igenom ;)<33
Sitter just nu ute!! I mörker och kyla... Okej, vi har en as stor brasa, hög musik, sprit och min fina dansar her ass off just nu. Och hon vill egentligen att jag ska vara med henne, men jag kan inte dansa... Så sitter bredvid och pratar med otroligt trevliga människor<33 Har stått med mina armar runt Rebecka i typ 1 timme, sen kom det en låt och då ville hon dansa..
Haha det var så jävla klockrent när någon startade en One Direction låt, och alla bara "Stäng av för fan!!!!" men sen startade MIN flickvän en Justin Bieber låt... Men det är iaf bättre än One Direction!! Tål fan inte dem!!!
Nu ska jag återgå till att kolla på Rebeckas kropp när den rör sig i takt med musiken ;)<33 Min fina, perfekta, underbara flickvän<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0