Vill inte att du lämnar mig

Hey ya all !!
Har myst med Rebecka hela helgen <33 Bakat kladdkaka, och för er som vi ha haft messkontakt med så vet ni vad det innebär ;) Älskar när man sitter helt inne i att kolla Buffy, så kommer Rebecka och ba "Du, om jag ska kolla på Buffy med dig, så får du göra kladdkaka till mig." Jag ba "Skojar du elr?? Haha du får fan göra det själv snygging." Då kommer Rebeckas vapen fram, min svaga punkt. Och då säger hon "Men om jag tar av mig kläderna då??" Och jag ba "Eee, nej! Behåll dem på, men jag gör inte kladdkaka åt dig." Och då jävlar alltså !!! Då får man hennes flörtblick och då säger hon "Men Tilde, om DU får ta av mina kläder?? Kan jag få kladdkaka då?? Alla glada av det liksom." Och då kunde jag inte vara stark längre. Så jag gav upp och gjorde kladdkaka <33 Den andra behöver vi ju inte gå in på... Hon brukar säga Men Tilde du som gillar tjejer, du vinner ju mkt på att vara kompis med mig. Och det är faktiskt sant <33 Sen i typ söndags så blev det lite intimt... Och det var inte mkt kläder på oss, läppar och händer lite överallt. Men jag va stark och sa nej. Så jag la mig bakom henne och höll om henne ist <33 Sen blev det känslosamt och hon började gråta, så då omslöt jag henne med mina armar och så låg vi i flera timmar.
Och igår va det helt underbart med henne <33 Då va ingen stark av oss och bara släppte all kontroll och lät hjärtat leda vägen. Och dem leda oss till varandra och då blev det intimt !!! Best Night Of My Life <333333
Idag när jag kom hem från skolan satt hon på trappan och väntade på mig <33 Med blommor och kakor och sånt. Vi går in och sätter oss, så säger hon Tilde, det är något jag måste berätta. Jag flyttar till Göteborg nästa vecka. Förlåt för att jag inte sagt något innan!! Jag ville bara inte förstöra något vi kunde få så jag sa inget innan. Och jag visste att du inte ville bli för fäst vid någon som flyttar." Jag trodde jag skulle svimma och ba "Skojar du?? Ska du flytta?!"
Sen efter det så har båda gråtit och jag vet inte riktigt vad jag ska säga elr göra. Är liksom helt chockad. Jag vill inte att hon lämnar ju <33 Inte för det som hände igår, utan för att hon är hon. Jag gillar ju henne så sjukt mkt.
Rebecka jag gillar ju dig <33 Och det gör ingen skillnad, du flyttar ju ändå. Men vill bara att du ska veta att jag verkligen gillar dig och det vi fick/hade var så sjukt underbart <33 Älskar dig <33 Finns alltid här, och du vet var du kan hitta mig <33 När inte du kan hälsa på mig, så hälsar jag på dig!!!<333 Du kommer alltid vara min Rebecka!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0