Talsvårigheter

Hey ya all!!
Jag behöver inte säga att det har varit dålig uppdatering, för alla vet redan om det... Så moving on då. 
 
Jag har ju börjat messa, chatta och snacka me en tjej som går i brorsans klass. Therese heter hon, hon fyller 18 om typ, e någon vecka. Jag skulle träfffat henne idag, men fegade ur något så grovt. Jag venne vad jag vill. Om jag vill börja dejta henne och se hur det går. Eller om jag bara vill vara vänner. Men liksom vi flirtar när vi messar och sånt, men jag vågar fanimej knappt träffa henne. Så faaaan!!! 
 
Och mitt idiotiska ex Rebecka har lyckats hamna på sjukhus, IGEN!!!! Denna gången för alkoholförgiftning... Det va inte så farligt först, så hon fick åka hem efter någon dag. Men sedan hände något så hon typ fick ett eplepsi (stavning), och hon fick åka tillbaka till sjukhuset. Där hamnade hon i koma och läkarna gjorde det jävligt klart för oss att chanserna för uppvaknande är små. Men om hon mot alla odds skulle vakna, så kan hon ha drabbats av permanenta skador. Som hjärnskador, typ talsvårigheter. Men min Rebecka är en kämpe<3 Hon vaknade igår<3 Och läkarna har inte hittat några skador, så hon har haft jävligt tur!! IGEN!! Så dem har kvar henne på sjukhuset för observation i några dagar till, sen får hon åka hem. Och hennes rumskompisar är typ bortresta, så jag har fått det fina ansvaret att få ta hand om henne. Men jag har inget emot det<3 Så lär spendera mkt tid med henne ett tag framåt nu<3 
 
Vad har hänt hos alla andra då?? Något som någon vill ta upp?? Jag kan säga att jag är en jävel på livsrådgivning. Skojar inte, ska börja ta betalt ;)<3
 
See ya!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0