21/2-12

Hey ya all !!
Så tänkte berätta lite om mig själv. Som ni säkert förstått så är jag snart 15 år och går i 8:an. För ungefär 3 år sedan, tror jag det är, så började en ny tjej i min klass. Det tog inte mer än ett halvår förrän jag va kär. I början så va det lite mer småkär och då hade jag inte kommit ut, så ingen visste att jag va bi. Men ju längre tid det gick, ju starkare känslor fick jag för henne. Och nu, snart tre år senare, är jag galet kär. Jag har kommit ut till mina närmaste kompisar och familj, och alla har tagit det bra. Och det är några av mina kompisar som vet att jag är kär och i vem. Tjejen vet också att jag är kär i henne, men hon känner inte samma. Det visste jag från början att hon inte gjorde, men det är ändå jobbigt.
Jag skriver mycket. Texter, dikter, poesi, låtar och även en bok nu. Det är så jag får ut lite av mina känslor och tankar. För tillfället så suger mitt liv typ, och det kommer ni också att få höra ett antal gånger ;)
Som avlustningsvis av detta inlägget, så slänger vi in en text.

"You've always had me, you just never really took me or made me yours."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0