22/2-12

Hey ya all !!
Kan meddela att jag har sovit två timmar inatt. Skulle gå upp vid 10 så valde att inte lägga mig alls ;) men morsan skulle upp vid 7, så la mig då. Sen kom min idiot till bror och häller vatten i ansiktet på mig ?!?!
Asså va fan ?!?! :O vem fan gör så ?!?!
Jävla lack jag blev. Så vid 9 gick jag upp, efter 2 timmars sömn. Azum...
Men har haft mkt tid att tänka på alla känslor jag har för en av min bästa kompisar. Btw så kan jag meddela att olycklig kärlek SUGER !!! Gör så jävla ont ba. Och vissa kvällar kan jag inte sova heller. När jag blundar ser jag hennes underbara ansikte med sina lysande gröna ögon. Asså den här tjejen är snyggast i hela skolan, enligt mig, och jag är så sjukt såld på henne. Kan göra så otroligt mkt för henne. Jag kan göra ett vad me er. Om jag fortfarande är kär i henne när jag går ut 9:an, så kysser jag henne på avslutningen ?? Asså riktigt kysser henne. Jag kan göra det nu, men vill inte riskera vår vänskap nu, så tänker inte göra det ;) får göra det i mina drömmer ist ;)
Tänkte duscha nu, och sen kolla på Loving Annabelle. Igen ;)
See ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0