26/02-12

Hey ya all !!
Har läst ut en bok jag köpte igår. Det händer nu heter den. Asså rekommenderar den starkt !! jävla fan va bra den är :) ska läsa om den fan. Handlar om en tjej som är kär i sin bästa kompis. typ en "komma ut" bok. jävla bra :)
och kan meddela att sportlovet tar slut idag :( så det blir skola imon :( om jag inte typ "råkar" blir sjuk ;) funderar starkt på det. Men får iaf träffa tjejen jag är galet förälskad i :) plus poäng ;) finns typ två andledningar vf jag är okej me att gå till skolan. 1. får träffa min älskling :D 2. får träffa tjejen jag är kär i. annars hade jag fan aldrig gått.
Asså varje gång jag ser den tjejen så vill jag typ slita av henne kläderna :O kanske inte ni vill veta, men det känns som det. och palla att jag typ inte kan koncentrera mig heller :O sitter och tittar på henne ist. om jag får en fråga av läraren blir typ svaret "eee va ??" tappar as mkt av att kolla på henne, men hon är ju så sjukt snygg...  hur kan man inte titta liksom ?? sjukt snygga ben har hon också... (dregel)
Ska köra på Missy Higgins på högsta volymen på datorn och skriva en text nu tror jag.
See ya !!

"6 THINGS I SAY IN SCHOOL: 1. I'm tired. 2. I'm cold. 3. I don't get it. 4. I'm hungry. 5. What time is it? 6. I wanna go home!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0