29/02-12

Hey ya all !!
Sitter och lyssnar på If you're not the one me Daniel Bedingfield och läser Hon går genom tavlan ut ur bilden. Har läst typ 80 sidor, och hittills är den rätt seg. En riktigt självdestruktiv bok, tårarna kommer säkert rinna som fan sen ;) älskar det <33
Va och klättrade me skolan innan idag, va faktiskt rätt kul :O who knew ?? har gjort det innan, men va ett tag sen och då va det fan inte roligt. Iaf så klättrade Hon (kommer här med att kalla tjejen jag är madly in love with för Hon, så ni vet). Och jag vet att jag kanske inte skulle kollat in hennes rumpa, men hallå ?! när hon klättrar högt upp och den typ skriker på mig att kolla och att klättra upp dit och hålla henne sällskap, så är det ofc att jag kollar. Den är riktigt snygg !! precis som hennes ben, nacke, ansikte, kropp och ögon <333 asså vi ska inte ens prata om hennes ögon :O dem är underbara. Lysande gröna och jag kan lätt sitta en hel dag och bara titta in i dem <33 och guess what ?? jag kom i samma grupp som henne på bokcirkeln. Asså wow !! hur i helvetes jävla skit ska jag kunna koncentrera mig och inte typ stirra på henne ist ?? Vår lärare kommer säkert typ snacka me mig efteråt och ba typ "du Tilde, jag ser nog hur du tittar på henne. Du kanske ska försöka att inte stirra för du stör lite. Ska vi byta grupp ??" asså om det händer kommer jag skratta som fan :)
Nee nu ska jag dra mitt arsle bort till kiosken och köpa cola och choklad, sen sätta mig och kolla Academy Awards 2012 :D<333
See ya all !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0