Sleeping with a broken heart...

Hey ya all !!
Har märkt på sista tiden att sova me ett krossat hjärta går inte. Gör ont så fort du rör dig, och när du inte rör dig då känner du typ hur långsamt bitarna faller och hjärtat gör ba mer ont. Det gör ont när jag ser henne, och det gör ont när jag inte ser henne !! Asså va fan ?! Hjärtat säger "slåss lite till för henne. Hon kanske ändrar sig." medan hjärnan säger "släpp henne nu. Ni blir inget mer än vänner." så va fan gör man ?? Om någon har ett tips så säg GÄRNA till :)
För just nu känns det som att jag inte orkar mer. Vill ba försvinna liksom. Känns ändå som att hon inte skulle sakna mig. Har ingen jävla aning om va jag ska göra längre.
See ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0