Tiden läker inte alltid alla sår.

Hey ya all!! Hur har allas vecka varit hittills?? Min har varit okej. Är lite nere just nu. Ni vet ju redan vid det här laget att jag är kär i en av mina kompisar. Ni kanske trodde att det gick över när jag och Rebecka blev ihop, men nee. Det jag känner för den här tjejen är inget som bara går över.

Jag har frågat mig själv varför jag inte kan sluta tänka på henne när jag vet att hon Aldrig kommer känna samma. Varför jag saknar henne och älskar henne när jag vet att hon inte gör detsamma. Varför jag gråter över henne när jag vet att hon inte faller en enda tår över mig. Jag vill inte ge mig in i ett nytt förhållande förrens jag är över henne, men jag vet inte om jag kan komma över henne när jag är singel. Så det är lite som en ond cirkel. Och en annan sak som jag tänkt på så sjukt mkt är att om jag själv kunnat välja vem jag skulle bli kär i, så hade jag ändå valt henne. Varenda gång hade jag valt henne.

Det känns liksom inte som att tiden läker mina sår. Det har den iaf inte gjort hittills. Tiden läker inte alltid alla sår. Varje dag är liksom lite av en rädsla. För jag vill inte vakna till ett sms, elr få ett under dagen, där det står att hon har blivit ihop med en kille som hon verkligen gillar. Men jag vet att den dagen kommer komma, hon kommer inte alltid vara singel. Jag önskar ibland att det fanns en tablett elr något som bara fick en att glömma känslorna och komma över en person, men sen slår tanken att om jag inte hade blivit kär i just henne, hade jag varit den jag är idag då?? Hade jag gjort dem valen jag faktiskt gjorde?? Och en otroligt underbara människa sa till mig för inte så länge sen, att man ska aldrig tänka "tänk om". För gör man det så överanalyserar man allt, och gjort är gjort. Man kan inte ändra något i efterhand.

Det jag vill ha sagt med detta lite halvt deprimerande inlägg är: Jag är fortfarande kär i dig Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0