I'm sort of back...

Hey ya all!!
Det va ett tag sen nu... Min ursäkt är att jag har/är i Italien, och första veckan va vi i Toscana, där fanns inget internet!! Det är as jobbigt utan internet!!! Har inte ett skit att göra ju... Så till alla er som ska på semester, se till att det finns freakin' internet!!!! Just nu är vi i den lilla staden Nemi tre mil söder om Rom i Italien då ofc. En vecka här och sen hem. Den 24 på kvällen kommer jag hem, och den 25 ska jag vara på Espresso House kvart över 1 och fika med Issa!!<3333 Vi är TAGGADE!!!<3333
Det är 33 grader här, asså helt seriöst så är livet jobbigt i denna värmen!!! Om ni hade problem innan man kom hit, så blir dem fan större och jobbigare i denna värmen!!! Mitt huvud kommer bokstavligt sprängas snart!! Häller i mig allt möjligt drickbart typ!!!
Jag saknar mina underbara fina kompisar faktiskt, jag vet att man inte ska säga så när man är på semester, men det gör jag... Min lilla fina Isabelle till exempel<3333
Jag kan meddela alla läsare att min Rebecka flyttar tillbaka till Halmstad i sommar!!! Hon och två kompisar i hennes klass har köpt en lägenhet tillsammans :D Så jag ska vinna tillbaka henne nu. Med, da da da!! Ett musikal nummer... Med dansare, sångare och allt liksom :) Jag går All in denna gången. Jag har tre dansare, en sångerska, en sal, en film och en som filmar allt detta. Och såklart en Rebecka som ska vara där och se allt Live!! Spännande och det kommer bli så pinsamt, jag ska alltså göra en av de absolut mest pinsamma grejer man kan göra, ett freakin' musikal nummer. Som i Glee liksom!!
Jag lägger upp bilder från Italien när jag kommer hem också :) Och säger hur det går med musikal numret när jag gjort det...
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0