You're always there to pick me up again

Hey ya all!!
För ett tag sedan detikerade jag ett inlägg till mina fina kompisar Ebba och Issa, jag gör det en gång till<333
 
Ni är mina två underbara och otroliga personer. Ni lyfter alltid upp mig igen när jag faller<333 Ni lämnar aldrig jag utan står alltid vid min sida<3333 Även när jag är idiot, och hatar allt och alla så finns ni alltid där för mig<3333 Ni är mina bättre halvor, och utan er är jag inget<3333 Ni har varit med mig genom sorg, glädje, förtvivlan, heart break, kärlek. Ni har inte en enda gång lämnat mig ensam med något<333 Ni har alltid bara varit ett sms eller ett samtal bort!!<333 Jag älskar er så jävla mkt<333 Jag vet att så fort jag behöver er, så finns ni alltid där<3333 
Ebba du sa till mig att "Efter regnet kommer det alltid en regnbåge." jag försöker se regnbågen genom allt skit som händer nu<33 Och vet du vad jag har kommit fram till, du är min regnbåge<3333 Du är den spralliga färgklicken som gör mitt liv roligare och lättare att njuta av<333 (Och du hade blivit den absolut sexigaste nunnan ever!!<33) 
Och Issa, du har alltid funnits där när jag behövt prata<333 Bara ett sms bort<33 Du har alltid lyssnat, du vet inte alltid vad du ska svara, men det räcker ibland med att du bara lyssnar<333 Du är MIN underbara och fina Isabelle<33333 Ni två underbara människor är mitt allt och jag behöver er för att överleva<3333 
 
Det jag ville säga med detta lilla inlägg va, jag älskar er två så himla mycket<333333 Ebba du är min snabba kamel och sexiga nunna :D<33333 Och Isabelle, du är min sjuke åsna och underbara älskling :D<33333 Ni två saker är mitt allt<3333 
 
Lean on me, when you're not strong
And I'll be your friend
I'll help you carry on

For it won't be long
Till I'm gonna need
Somebody to lean on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0