01/03-12

Hey ya all !!
Har varit på stan me härliga människor idag :D slutade kvart över 12 idag, zoft. Så vi drog in till stan och chillade sönder. Blev skjutsad av Stefan, och jag fattar inte hur folk kan bli skjutsade långt :O det gör så jävla ont ju !!
Sen skulle Stefan till tandläkaren, och jag hängde me för att jag är så sjukt snäll ;) älskar att vi började spela fia me knuff, och alla i väntrummet stirrade på oss :) haha asså så kul kan det inte varit. Sen möte vi upp två freaks igen och drog till Fribergs och drog en fika på typ 2 timmar :D
Har tänkt otroligt mkt på Henne idag <33 känns som att så fort jag blundar elr börjar tänka så är det henne jag ser. Är typ frustrerande... Jag kan koppla allt till henne. Låtar, texter, filmer, till och med random personers samtal typ :O är det normalt ?? Börjar typ bli orolig... Men älskar henne så sjukt mkt !!<333 men den konstanta fighten mellan hjärnan och hjärtat är riktigt tufft. Men vet inte vad jag ska göra för att få det att bli bättre...
See ya all !!

"I get the best feeling in the world when you say Hi to me, or even smile, because I know even if just for a second, I crossed your mind."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0