03/03-12

Hey ya all !!
Kom hem från Issa för några timmar sen :D hon, ebba och jag skulle ha psykfilms lanat, men riktigt så blev det inte... Vi såg typ två filmer och la oss efter 3 någon gång. Men kul hade vi :D mina två små freaks <33
Nu lyssnar jag på musik och skriver lite på min bok. Går sådär, har totalt fastnat. Har allt i huvudet, men vet ba inte hur jag ska få ner det på papper :S får la se hur det går.
Igår i skolan va jag helt väck. Det började helt okej, men sen på svenskan, så mådde jag så sjukt dåligt. Inte fyskiskt, utan psykiskt liksom. Mådde dåligt av att tänka på Henne, sitta bredvid henne, prata me henne. Det va ingen bra dag asså. Men som tur är har jag två sjukt underbara människor som messade mig på maten (när dem satt bredvid mig, måste jag tillägga) och frågade hur det va. Och sen frågar min as härliga lärare hur det va me mig, att jag såg lite nere ut :D<333 Så idag har jag begravt mig i musik och ba släppt ut allt i texter och tårar. Har kommit fram till att jag behöver göra så ibland. Ba släppa ut allt och inte bry mig om va alla andra tycker. För this is who I am, and I am not gonna change just because a bunch of idiots may not be pleased.
See ya !!

"Someday you'll miss me like i missed you. Someday you'll need me like i needed you. Someday you'll love me and i won't love you."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0