07/03-12

Hey ya all !!
Dålig uppdatering ?? Hehe, yes sir ;) Har totalt glömt bort att blogga, och när jag skulle ha gjort det så orkade jag inte. Har inte gjort så mkt de senaste dagarna. Kollat film (några bra, några as dåliga), skolan som vanligt och chillat me härliga människor. Har sätt Bloomington, Lost and Delirious, You and I, Water Lilies och någon mer som jag inte kommer ihåg just nu... Kan verkligen rekommendera Bloomington. Jävla bra asså. Den är lite som Loving Annabelle. Ny tjej på collage, och as snygg lärare. Vad tror ni händer ?? Ja, dem blir ihop. Jag älskar ju Loving Annabelle, och Bloomington är minst lika bra. Om inte bättre asså ;) You and I är en så sjukt bra film :) se den !! Mischa Barton och Shantel VanSanten som ett par. Men liksom hallå ?!?! Vem vill inte se två sjukt snygga tjejer hångla liksom ?? ;) As bra film. Kan säga att om ni ser den, ha text !! Mer än hälften av filmen är på ryska. Så jag tappade typ halva sammanhanget av att inte ha text... Men den va ändå as bra :D Eee Lost and Delirious är lite, hmmm, udda ?? Asså rätt bra, men udda som fan... :O och Water Lilies är fransk. DEN SUGER !!! Asså den är så sjukt dålig !!
Har chillat sönder me Issa i skolan dem senaste dagarna :) Älskar min lilla rubbade utter ;) Kallar henne det.
För er som inte vet, så är jag sååå sjukt jävla flummig när jag är trött. Och as konstig alltid typ... Hehe... Och idag, måste ba säga detta, så hade jag och Hon fotkontakt !! :D Hon la sina fötter på mina och typ gosade in dem där. Så jävla glad och överlycklig jag blev. Gick från as flummig till fucking överlycklig :D Jag ler som ett jävla fån när Hon typ kramar mig, tar min hand, elr rör mig lite elr något. Så jag är glad, kanske ni tycker är as konstigt. Men jag är en as konstig typ ;)
Tror jag ska ta mig lite kladdkaka och gosa ner mig i sängen och kolla film :D och förmodligen skypa me Issa :D
See ya all !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0