08/03-12

Hey ya all !!
Slutade kvart över 12 idag :D så släntrade hem innan lunchen och hade nog lite för hög musik i hörlurarna. Tror att typ alla jag gick förbi hörde va jag lyssnade på. Hehe... Marilyn Manson's låtar blev det idag :D Älskar Heart-Shaped Glasses som han skrev till sitt ex Evan Rachel Wood. Älskar henne asså <333 Jävla bra skådis, och sjukt snygg :D<3333
Nu spelas det hög musik i hela rummet och håller på me en text om/till Henne. Sen tänker jag lägga mig på golvet och titta upp i taket, och fundera lite. Kom på att det är as skönt att ligga på golvet :D
Har ni någonsin varit kära ?? Om man blir kär i någon som känner samma, så är det otroligt underbart. Men om man faller för någon som inte känner samma, då är det inte lika underbart längre. Jag föll för "fel" person, jag föll hårt. Och det gör ont att falla. Jag vill inte nöja mig me att bara va hennes kompis. Jag vill inte stå och titta på medans hon blir kär i någon som inte är jag. Jag orkar inte låtsas att det inte gör ont när hon säger att hon inte känner samma. För det gör så jävla ont hela tiden. En konstant fight mellan känslor och förnuft. Och helt seriöst så vet jag inte om jag orkar att slåss och låtsas längre. Hade varit lättare om jag försvann.
See ya !!

"Every day feels like a war. A war where I'm battling my own feelings, emotions and thoughts. A war where I'm battling my feelings for you. I'm tired of fighting. I'm not sure that I've the strength to keep doing it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0