11/03-12

Hey ya all !!
Någon som såg Melodifestivalen igår ?? Jag gjorde. Skulle se Gladiatorerna egentligen, men det va inte igår. Sadface på den asså :( Så fick nöja mig me Melodifestivalen ist. Har sett några avsnitt innan, ba för att Sarah Dawn Finer va programledare. Hon är så sjukt snygg :D<333 Och hade mina favoriter igår. Molly Sandén, va mer behöver man säga ?? Snygg som fan, sjunger as bra, as fin låt, snygg kropp, hon verkar vara en as härlig och jättemysig person. Så henne hejade jag på :D Loreen såklart, as bra som vanligt. Och Dead by April !! Blev sjukt besviken på svenska folket när Molly fick så dåliga röster av er !!!!! Men Loreen vann ju iaf, så det är ju alltid något. Thanks you God att Danny inte vann !!!!! Jag tål fan inte honom elr någon av EMD:arna. Fy fan !!! Tack och lov så kunde jag dregla över Molly när alla andra tjejer dreglade över Danny.
Har räknat ut planen för livet nu. Iaf kärleksdelen av livet ;) Först: totalt satsa och förhoppningvis bli ihop me Molly Sandén. Skit samma att hon inte gillar tjejer, hon kan alltid börja ;) Va ihop me henne så länge det funkar :) Sen, flytta till USA me några freaks och gifta mig me Amber Heard. Typ den snyggaste tjejen jag någonsin sett !!!! <3333 :O OCH !! hon är lesbisk !!! Fattar ni hur jävla glad jag va när jag upptäckte det ?!?! Hoppade typ av glädje :D<3333 Så henne ska jag gifta mig me :D Kommer säkert va ihop me någon/några emellan Molly och Amber, men ni fattar.
See ya !!


Jag menar, HALLÅ ?!?! Kolla in den kroppen och det ansiktet !!
Amber Heard, you're so mine ;)<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0