16/03-12

Hey ya all !!
Hade handboll idag. Skolan jag går på är ibland me i såna typ kretslopps turneringar, och idag va det handboll. Så får man typ skriva upp sig om man vill va me, så väljer idrottläraren ut vilka han tycker ska vara me. Och dem äldsta är alltid me för vi har typ förtur eftersom att vi har färre år och sånt kvar elr något... Jag hatar handboll btw !! Så vf va jag me ?? Ville inte va i skolan idag, fick va me Henne, och fick kolla snygga tjejer :) Vf säga nej till det liksom ?? ;) Det går en tjej i nian som jag gillar. Hon är as nice asså :D Men venne om hon gillar tjejer, och jag har inte lust me att falla för någon som inte känner samma igen. Men vi får la se...
Vi kom två i finalen iaf, så det är la okej. Hade verkligen velat vinna, men men. Jag körde på linjen, så den bästa positionen asså. Handbollen tog slut vid halv 12, så då fick vi sluta. Drog hem och duschade. Sen åt jag Twix och drack kaffe och cola. Sen la jag mig och sov i typ 3 timmar :D<33 Älskar att sova <333 Om jag hade hade fått/kunnat så hade jag lätt velat sova mig genom livet. Men, nu går ju inte det...
See ya all !!

"There's always that one person who always catches you doing something weird"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0