17/03-12

Hey ya all !!
Någon som är as taggad för Gladiatorerna ikväll ?? :D JAG ÄR !!!<333 Taggad till typ 1000 !! Älskar Hyper och Amazon :D Snygga ansikten, och rätt snygga kroppar. Vissa bodyfitnessare som är tjejer är ju inte alltid så snygga, men jag tycker dem och Denice Lundevall är rätt snygga :D<33 Och Toro är ju lätt snyggast av killarna. Jag menar, kolla in hans ansikte och mage :O Och ikväll är det andra semifinalen, OCH min favorit utmanare är me !!!!! <333 Emelie Trossö Ledin heter hon :D Riktigt snygg och har as snygg tatuering :) Och hon är ju såklart sjukt duktig på typ alla grenar :D Men när det kommer ner till att heja på Hyper elr Emelie, om dem möter varandra, så kommer jag nog heja på Hyper... Hejar alltid på Hyper när hon är me liksom :D<333 Jag är så sjukt insat i Gladiatorerna att jag typ kan allas namn och typ vikt och sånt. Hehe.... Stalking ?? Nee då ;)
Försöker att få över filmer/serier på min iPad. Går sådär asså. Är sjukt glad att jag har en Issa som kan hjälpa mig, för hade fan inte klarat det annars :D<3333 Älskar dig Issa :D<333333333333
See ya all !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0