20/03-12

Hey ya all !!
Jag är i chocktillstånd just nu :O En av mina favoriter i Pretty Little Liars kanske har dött (asså i serien då). Och jag är typ helt förstörd. Jag klarar inte av att hon dör. Så nu rinner tårarna för tillfället. Och snart kommer jag typ koppla det till att jag är olyckligt kär, och då kommer det göra ont och då kommer jag gråta åt det ist. Så brukar det bli typ. Asså om en av mina kompisar typ säger Älskar dig Tilde, så betyder det ju otroligt mkt, men när Hon säger så. Då blir det liksom så stark, för jag känner så för henne, så när hon säger det så går det rakt in i hjärtat.
Haha, jag kommer ihåg en gång innan jag hade kommit ut och berättat för några att jag är kär. Så satt Hon och jag mittemot varandra på lunchen, och jag råkade skärma av allt/alla runt mig och bara satt och tittade på Henne. Och hon tittade på mig, och jag typ tänke "Wow, hon ser väldigt bra ut. Hon har fina ögon och snygg mun. Tänk att få drunkna i hennes ögon, och kyssa hennes läppar. Tänk att få vara med henne.". Sen när jag hade stirrat på henne ett tag och inte sagt något på länge, så sa en annan tjej vid bordet typ "Men jävlar va du tittar Tilde. Sitter ni och flörtar elr något ??" Det sa hon ju på skoj, men jag blev så jävla generad !!! Asså mina kinder blev helt röda och jag typ dog så pinsamt det va. Och sen sa samma tjej igen "Nej men oj så röd du blev nu då." Som om det ska göra saken bättre elr ?!?! Då får jag ju ba ännu fler blickar !! Åå då ville jag verkligen sjunka genom marken.
Sen har det ju hänt lite liknande saker efter det också, tror till och med att en lärare har sagt något sånt till mig. Då har jag verkligen tittat.... Hehe...
See ya all !!
Mina två absoluta favoriter i Pretty Little Liars.
Kanske lite för att dem är lesbiska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0